تور مشهد شکیبا

تورهای شکیبا با انگیزه در تغییر استانداردهای رزرو تور در حد آنچه شایسته صنعت گردشگری در کشور است کار خود را آغاز کرده و در راستای بالابردن سطوح رضایت و اطمینان مسافرین عزیز، همواره می‌کوشد

تور مشهد شکیبا

تورهای شکیبا با انگیزه در تغییر استانداردهای رزرو تور در حد آنچه شایسته صنعت گردشگری در کشور است کار خود را آغاز کرده و در راستای بالابردن سطوح رضایت و اطمینان مسافرین عزیز، همواره می‌کوشد

مهم ترین سرمایه تورهای شکیبا مسافرین ما می باشند و ما خوب می دانیم که ماندگاری ما وابسته به کیفیتی است که ما برای شما خلق می کنیم ، در همین راستا بخش مشاوران تورهای شکیبا 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مسافرین عزیز می باشند .

طبقه بندی موضوعی

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این مقاله نام برخی از هتل های نزدیک به حرم را می آوریم . هتل های نزدیک به حرم بیشتر از سوی زائران مورد توجه قرار می گیرند .

تور مشهد شکیبا همیشه برای مسافران خود هتل های نزدیک به حرم را در نظر می گیرد تا آن ها راحتتر بتوانند برای زیارت به حرم بروند .

هتل قصر الضیافه : این هتل در صحن حرم امام رضا (ع) قرار گرفته است و جزء هتل های گران قیمت محسوب می شود . 

هتل مدینه الرضا : این هتل 5 ستاره در روبروی حرم واقع شده است و فاصله پیاده روی آن تا حرم کمتر از دو دقیقه است .

هتل اترک : از هتل های با قدمت در شهر مشهد است و دارای اتاق های روبرو به حرم می باشد .

  • tour22 tour22
  • ۰
  • ۰

در هنگام خرید تور حتما به جزئیات توجه داشته باشید . برای مثال یکسری از تورها زمانی که قیمت را به شما اعلام می کنند خدمات ویژه ای همچون ناهار و شام را به شما پیشنهاد می دهند و شما تصور می کنید که تور را به قیمت مناسب خریداری کرده اید در صورتی که این گونه نیست و هنگامی که به هتل مراجعه می کنید متوجه می شوید که برای داشتن اتاق های بهتر و خدمات ویژه باید بهای بیشتری پرداخت نمایید . 

مشاوران تور مشهد شکیبا با توجه به تخصص در تورهای داخلی مشهد با هواپیما و قطار از قبل بهترین هتل ها را برای مسافران در نظر می گیرند و حتی در تورهای لحظه آخری نیز بهترین ها را ارائه می دهند. 

  • tour22 tour22
  • ۰
  • ۰

یکی از سفر های اقتصادی، سفر به مشهد با قطار است . مسافران در هر زمان از سال که بخواهند می توانند به مشهد سفر کنند . مسافرانی هستند که از پرواز ترس دارند و به همین علت با قطار سفر می کنند.

قطارهای مختلفی در حال سرویس دهی به مسافران مشهد می باشند . تور مشهد شکیبا به مسافران خود ، قطارهای 5 ستاره فدک یا مجلل زندگی را پیشنهاد می دهند . این قطارها مزیت های بسیاری نسبت به سایر قطارها دارند .  

برای سفر به مشهد با قطار بهتر است که همیشه آخرین ساعت حرکت را جهت سفر انتخاب کنید. به این دلیل که ساعت تحویل اتاق در هتل ها ساعت 2 بعد از ظهر است و هنگامی که شما به مشهد می رسید صبح زود است و باید ساعتها در هتل منتظر تحویل اتاق بمانید . البته می توان وسایل را به امانتداری هتل تحویل داد و به حرم امام رضا (ع) برای زیارت رفت .


  • tour22 tour22
  • ۰
  • ۰

تورهای لحظه آخری معمولا در ایامی برگزار می شوند که تقاضا برای سفر کم باشد . در فصل تابستان به دلیل تعطیلات ، مسافران زیادی به شهر مشهد سفر می کنند و در این ایام تورهای لحظه آخری وجود ندارد . در فصل تابستان قیمت بلیط ها نسبت به حالت عادی 50 درصد افزایش می یابد .

در برخی از ایام سال متقاضی سفر بسیار کم می شود در این حالت هتل ها و آژانس های مسافرتی برای جذب مسافر اقدام به کاهش قیمت می کنند تا بتوانند اتاق خالی هتل ها و صندلی خالی هواپیماها را پر کنند . تورهای لحظه آخری معمولا فقط اول هفته برگزار می شوند. 

اگر می خواهید با تورهای ارزان قیمت به مشهد سفر کنید برای بعد از تعطیلات تابستان برنامه ریزی کنید . 

تور مشهد شکیبا مجری مستقیم تورهای لحظه آخری می باشد و مسافران می توانند برای اطلاع از زمان برگزاری این گونه تورها با مشاوران این آژانس هواپیمایی تماس بگیرند .


  • tour22 tour22
  • ۰
  • ۰

سفر به مشهد با قطار، یکی از سفرهای اقتصادی است . مسافران در هر زمان از سال که بخواهند می توانند با تورهای ارزان به مشهد سفر کنند . 

برخی از مسافران به دلیل اینکه از پرواز ترس دارند، ترجیح می دهند که با قطار به سفر بروند . 

برای سفر به مشهد با قطار بهتر است که همیشه آخرین ساعت حرکت را جهت سفر انتخاب کنید به دلیل این که ساعت تحویل اتاق در هتل ها ساعت 2 بعد از ظهر است و هنگامی که شما به هتل می رسید صبح زود است و باید ساعتها در هتل منتظر تحویل اتاق بمانید .

جهت مشاوره رایگان برای انتخاب قطار و اطلاع از قیمت های تور مشهد با قطار با مشاوران شکیبا تماس بگیرید . 


  • tour22 tour22
  • ۰
  • ۰

یکی از سوالاتی که همیشه در ذهن مسافران وجود دارد این است که آیا بعد از خرید تور می توان آن را کنسل نمود؟ 

بله می توان اما به شرطی که سه روز قبل از سفر ، برای کنسلی تور مشهد اقدام کنید و بعد از سه روز نمی توان تور را کنسل نمود. 

همیشه طوری برنامه ریزی کنید که نیازی به کنسل کردن نباشد .

گاهی خودتان نمی توانید از تور استفاده کنید در این هنگام تا سه روز قبل از سفر باید نفراتی را با هماهنگی آژانس مسافرتی ، جایگزین خود نمایید .

  • tour22 tour22
  • ۰
  • ۰

هتل قصر طلایی مشهد یکی از مشهورترین هتل های 5 ستاره واقع در شهر مشهد است . بیشترین تعداد اتاق در هتل قصر طلایی را ، اتاق دو تخته به خود اختصاص داده است که متراژ آنها 30 متر است . این تیپ اتاق ها در دو سبک آتریوم و لاکچری می باشند .

از دیگر اتاق های پرطرفدار هتل قصر طلایی ، آپارتمان های رویال هستند که متراژ آنها 110 متر است و برای 4 تا 6 نفر بسیار مناسب هستند . 

سوئیت ویژه ماه عسل برای عروس و دامادها مناسب است که طراحی و سبک آنها منحصر به فرد است . 

برای خرید تور مشهد هتل قصر طلایی می توانید با مشاوران شکیبا تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از آنها دریافت نمایید .


  • tour22 tour22
  • ۰
  • ۰
هر سال مسافران زیادی به شهر مشهد سفر می کنند .در شهر مشهد هتل های بسیار زیادی وجود دارد و همین موضوع باعث می شود که انتخاب های بسیاری برای مسافران وجود داشته باشد.
مسافران باید هتل های نوساز را به هتل های قدیمی ترجیح دهند زیرا هتل های نوساز مزیت های بسیاری نسبت به هتل های قدیمی دارند .
لوکس بودن وسایل و تجهیزات هتلی باعث شده است که بتوانند مسافران زیادی را به خود جذب کنند .
نام برخی از هتل های خوب و لوکس مشهد را، در اینجا بیان می کنیم .
-هتل های 5 ستاره : این گونه هتل ها بسیار لوکس و لاکچری هستند مانند هتل قصر بین المللی و هتل کوثر ناب و ...
-هتل های 4 ستاره شهر مشهد :این هتل ها نیز بسیار لوکس هستند و خدمات صبحانه و ناهار و شام در تور رایگان است .مانند هتل کیانا و هتل فردوس و...
-هتل های 3 ستاره :این هتل ها به دو دسته تاپ و معمولی تقسیم می شوند .
                                                                             
                                                                              تور مشهد قیمت مناسب 
  • tour22 tour22
  • ۰
  • ۰

در این مقاله می خواهیم توضیحاتی راجع به انتخاب هتل در شهر مشهد بدهیم . در شهر مشهد هتل های بسیاری وجود دارد و همین موضوع باعث می شود که انتخاب های بسیار زیادی برای مسافران وجود داشته باشد . 

مسافران باید هتل های نوساز را به هتل های قدیمی ترجیح دهند زیرا هتل های نوساز امکانات بیشتری نسبت به هتل های قدیمی دارند و همین موضوع در کیفیت سفر مسافران تاثیر بسیاری می گذارد .

هتل های نوساز به دلیل لوکس بودن وسایل و تجهیزات هتلی مانند تخت ها، مبلمان و... توانسته اند مسافران زیادی را به خود جذب کنند .

هتل های خوب شهر مشهد :

-هتل های 5 ستاره شهر مشهد :خدمات در هتل های 5 ستاره شامل صبحانه، بوفه و استخر می باشد و هزینه ناهار و شام جداگانه دریافت می شود .مانند هتل الماس دو -هتل کوثر ناب و ...

-هتل های 4 ستاره مشهد:هتل های 4 ستاره نیز مانند هتل های 5 ستاره لوکس هستند .مانند تور مشهد هتل فردوس و تور هتل کیانا و ...

-هتل های 3 ستاره نیز به دو دسته تاپ و معمولی تقسیم می شوند . 

  • tour22 tour22