تور مشهد شکیبا

تورهای شکیبا با انگیزه در تغییر استانداردهای رزرو تور در حد آنچه شایسته صنعت گردشگری در کشور است کار خود را آغاز کرده و در راستای بالابردن سطوح رضایت و اطمینان مسافرین عزیز، همواره می‌کوشد

تور مشهد شکیبا

تورهای شکیبا با انگیزه در تغییر استانداردهای رزرو تور در حد آنچه شایسته صنعت گردشگری در کشور است کار خود را آغاز کرده و در راستای بالابردن سطوح رضایت و اطمینان مسافرین عزیز، همواره می‌کوشد

مهم ترین سرمایه تورهای شکیبا مسافرین ما می باشند و ما خوب می دانیم که ماندگاری ما وابسته به کیفیتی است که ما برای شما خلق می کنیم ، در همین راستا بخش مشاوران تورهای شکیبا 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مسافرین عزیز می باشند .

طبقه بندی موضوعی

۱۱ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از سوالات مسافران این است که  برای سفر به مشهد کدام شرکت هواپیمایی مناسبتر و امن تر است ؟

یکسری شرکت های هواپیمایی به ناوگان هواپیمایی ایران اضافه شده اند  که در اینجا برخی از آنها را نام می بریم . 

بهتر است این نکته را نیز یاد آور شویم که تکان های هواپیما در مسیر ارتباطی به بد بودن خلبان و یا هواپیما ندارد و ارتباط مستقیم با هوا و شرایط جوی دارد .

-شرکت هواپیمایی ماهان:این شرکت جز یکی از بهترین شرکتهای هواپیمایی می باشد که به مقصد مشهد روزانه تعداد زیادی پرواز انجام می دهد و از ناوگان امن ایرباس و بوئینگ 747 های مدرن و کیترینگ خوب برخوردار است.قیمت بلیط این شرکت تا 250 هزار تومان نسبت به شرکت های دیگر بالاتراست .

-شرکت هواپیمایی سپهران:این شرکت جز شرکتهای جدید ایرانی می باشد که در همین مدت کم از فعالیت خود توانسته مسافران زیادی را به خود جلب می کند.این شرکت با داشتن روزانه سه پرواز تهران مشهد با ناوگان مدرن و جدید بوئینگ 737 سری 500 و انجام پرواز های بدون تاخیر و همچنین قیمت بسیار مناسب و ساعت های پروازی ایده ال برای تور مشهد توانسته خود را جزء بهترین شرکت های هواپیمایی  قرار دهد.

-شرکت هواپیمایی معراج:این شرکت پروازهای ریاست جمهوری را انجام می دهد.این شرکت روزانه دو پرواز به مقصد مشهد دارد.

  • tour22 tour22
  • ۰
  • ۰

در این مقاله می خواهیم راجع به چگونگی انتخاب هتل در شهر مشهد توضیحاتی به شما بدهیم .با توجه به گستردگی و تنوع هتل های شهر مشهد انتخاب های بسیاری برای مسافران وجود دارد .

به طور کلی همیشه هتل های نوساز را به هتل های قدیمی ترجیح دهید چون به میزان زیادی در کیفیت سفر شما تاثیر دارند .هتل های نوساز مزیت های بسیاری نسبت به هتل های قدیمی دارند . 

هتل های نوساز به دلیل لوکس بودن وسایل و تجهیزات هتلی مانند مبلمان و تختها و سرویس های بهداشتی و همچنین مدرن بودن وسایل الکترونیکی توانسته اند مسافران زیادی را به خود جلب کند . 

در این مقاله تعدادی  از هتل های خوب و لوکس مشهد  را به شما معرفی میکنیم.

-هتلهای 5 ستاره شهر مشهد :چنانچه لاکچری و 5 ستاره سفر می کنید تور هتل الماس دو و تور هتل درویشی و تور هتل قصر طلایی و ... را به شما پیشنهاد می کنیم . 

-هتل های 4 ستاره شهر مشهد :هتل های 4 ستاره نیز لوکس می باشند مانند تور هتل کیانا و تور هتل ایران و تور هتل مهستان 

-هتل های 3 ستاره شهر مشهد:هتل های 3 ستاره به دو دسته سه ستاره تاپ و سه ستاره معمولی تقسیم می شوند . مانند تور هتل جم و تور هتل آتی و ...

  • tour22 tour22
  • ۰
  • ۰

در هنگام خرید تور حتما به جزئیات توجه داشته باشید .برای مثال یکسری از تورها زمانی که قیمت را به شما اعلام می کنند خدمات کامل همچون صبحانه و ناهار و شام یا اتاقهای طبقات پایین هتل و یا اتاقهای بدون پنجره را به شما پیشنهاد می دهند و شما تصور می کنید که تور را به قیمت مناسب خریداری کرده اید  در صورتی که اینگونه نیست و وقتی شما به هتل مراجعه می کنید می بینید که برای داشتن اتاقهای بهتر باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.متخصصان تور مشهد شکیبا با توجه به تخصصص در تورهای داخلی همچون تور مشهد با قطار یا هواپیما از قبل بهترین هتل ها را برای شما در نظر می گیرند و حتی در تورهای لحظه آخری باز هم بهترین هتل ها را در مشهد ارائه می دهند.


  • tour22 tour22
  • ۰
  • ۰

یکی از رایج ترین سوالاتی که مسافران راجع به انتخاب شرکت هواپیمایی دارند این است که کدام شرکت هواپیمایی برای سفر به مشهد امن تر و مناسب تر است ؟

در یکی دو سال گذشته چندین شرکت هواپیمایی به ناوگان هواپیمایی ایران اضافه شده است که در این مقاله به برخی از آنها اشاره می کنیم .

البته این نکته را متذکر شویم که تکان های هواپیما در مسیر ارتباطی با بد بودن خلبان و یا هواپیما ندارد و ارتباط مستقیم با هوا و شرایط جوی دارد .

-شرکت هواپیمایی ماهان:این شرکت جز یکی از بهترین شرکتهای هواپیمایی است که از ناوگان امن ایرباس و بوئینگ  747 های مدرن و کترینگ خوب برخوردار است.تمامی پروازهای این شرکت بدون تاخیر است و به همین دلیل قیمت بلیط آن تا 250 هزار تومان نسبت به سایر شرکت ها بالاتر بوده و اغلب مسافرانی که ترس از پرواز دارند با هواپیمایی ماهان سفر می کنند.

شرکت هواپیمایی سپهران:این شرکت جز جدیدترین شرکتهای هواپیمایی است که در همین مدت کم از شروع کار خود توانسته مسافران زیادی را به خود جذب کند.این شرکت به دلیل انجام پروازهای بدون تاخیر و قیمت بسیار مناسب و ساعت پروازی مناسب و ایده آل جز بهترین شرکت های هواپیمایی قرار گرفته است .

-شرکت هواپیمایی معراج :این شرکت پروازهای ریاست جمهوری را انجام می دهد .شرکت معراج در حال حاضر دو پرواز به مقصد مشهد دارد و برای مسافرانی که قصد سفر با هواپیمایی ایرباس را دارند گزینه بسیار مناسبی است.

-شرکت هواپیمایی کاسپین:این شرکت روزانه حدود 5 پرواز به مقصد مشهد دارد و قیمت بلیط این شرکت نیز بسیار با صرفه است.

  • tour22 tour22
  • ۰
  • ۰

یکی از رایج ترین سوالاتی که مسافران ما راجع به انتخاب شرکت هواپیمایی در ذهنشان وجود دارد این است که کدام شرکت هواپیمایی امن تر و مناسبتر است؟

در یکی دو سال گذشته چندین شرکت هواپیمایی به ناوگان هواپیمایی ایران اضافه شده است که ما به برخی از آنها اشاره می کنیم تا شما از آخرین اطلاعات پروازهای مشهد اطلاع داشته باشید.

1- شرکت هواپیمایی ماهان:این شرکت جز بهترین شرکتهای هواپیمایی ایرانی  است که به مقصد مشهد روزانه پروازهای زیادی انجام می دهد و از ناوگان امن ایرباس و بوئینگ 747 های مدرن و کترینگ خوب برخوردار است . تمامی پروازهای این شرکت بدون تاخیر است و به همین دلیل قیمت بلیط این شرکت نسبت به شرکتهای دیگر 250 تومان الی 350 تومان بیشتر است و توانسته مسافران زیادی را به خود جلب کند.

2-هواپیمایی سپهران:این شرکت جز جدیدترین شرکتهای هواپیمایی است که در همین مدت کم از شروع کار خود توانسته مسافران بسیار زیادی را به خود جلب کند. این شرکت روزانه 3 پرواز به مقصد مشهد دارد .انجام پروازهای بدون تاخیر و همچنین قیمت بسیار مناسب و ساعت های پروازی ایده آل  برای تور مشهد توانسته خود را در ردیف بهترین شرکتهای هواپیمایی قرار دهد.

3-هواپیمایی معراج:این شرکت همان شرکتی است که پروازهای ریاست جمهوری را انجام می دهد و با در اختیار داشتن ناوگان امن ایرباس و انجام پروازهای به موقع جز شرکت های پروازی خوب محسوب می شود.

  • tour22 tour22
  • ۰
  • ۰

بدون شک یکی از اقتصادی ترین سفرها سفر با قطار به مقصد مشهد می باشد  که مسافران در هر لحظه از سال می توانند ارزان سفر کنند.

یکسری از مسافران هستند که ترس از پرواز دارند و نمی توانند سفر هواپیما شوند و برای اینکه با اطمینان خاطر سفر کنند همیشه با قطار سفر می کنند.

متخصصان تور  شکیبا همیشه پیشنهاد می دهند که با قطارهای پنج ستاره ایی همچون قطار فدک یا قطار مجلل سفر کنند.وجه تمایز اینگونه قطارها با سایر قطارها تمیز و لوکس بودن کوپه قطارها می باشد.

برای سفر با قطار همیشه آخرین حرکت را جهت سفر انتخاب کنید.برای اینکه ساعت تحویل اتاق ساعت 2 می باشد و شما وقتی صبح زود می رسید باید ساعتها منتظر تمیز شدن اتاق و تحویل آن باشید.

  • tour22 tour22
  • ۰
  • ۰

امروز در این مقاله می خواهیم راجع به چگونگی انتخاب هتل در شهر مشهد توضیحاتی به شما بدهیم.

انتخاب های بسیاری وجود  دارد که شما مسافرین عزیز می توانید در هنگام رزرو تور مشهد  از مشاوران تور شکیبا  کمک بگیرید.

به طور کلی همیشه هتل های نوساز را به هتل های قدیمی ترجیح دهید .هتل های نوساز به دلیل لوکس بودن وسایل و تجهیزات هتلی همچون تختها و مبلمان و سرویس های بهداشتی و مدرن بودن وسایل الکترونیکی و رستورانهای متعدد توانسته مسافران زیادی را به خود جذب کند.

هتل هایی که حدودا تا 15 دقیقه پیاده روی تا حرم دارند گاها تا حدود 30% از قیمت آنها کاهش می یابد و در هنگام خرید تور مشهد از مشاوران تور مشهد شکیبا کمک بگیرید.


  • tour22 tour22
  • ۰
  • ۰

در هنگام خرید تور به جزئیات توجه داشته باشید.به طور مثال یکسری از تورها زمانی که قیمت را به شما اعلام می کنند خدمات کامل همچون صبحانه و ناهار و شام و صبحانه را به شما معرفی می کنند یا اتاقهای طبقات پایین هتل و یا اتاقهای بدون پنجره  را به شما پیشنهاد می دهند. 

نکته اینجاست وقتی که به هتل مراجعه می کنید میبینید که برای داشتن اتاقهای بهتر باید بهای بیشتری پرداخت کنید.

متخصصان تور مشهد شکیبا با توجه به تخصص در تورهای داخلی همچون تور مشهد با هواپیما و یا تور مشهد با قطار از قبل بهترین هتل ها را ی شما رزرو می کنند.حتی در تور لحظه آخری مشهد از قبل بهترین هتل ها را برای شما در نظر گرفته اند.

  • tour22 tour22
  • ۰
  • ۰

یکی از  رایج ترین سوالاتی که هر کسی قبل از سفر به مشهد در ذهنش دارد این است که کدام شرکت هواپیمایی برای تور  مشهد مناسب تر است.

در یکی دو سال اخیر چندین شرکت هواپیمایی به ناوگان هواپیمایی ایران اضافه شده است که ما برخی از آنها را معرفی می کنیم:

شرکت هواپیمایی ماهان:این شرکت جز یکی از بهترین شرکتهای هواپیمایی است که روزانه به مقصد مشهد پرواز زیادی انجام می دهد و از ناوگان امن ایرباس و بوئینگ 747 های مدرن و کترینگ خوب برخوردار است .این شرکت همیشه پروازهایش بدون تاخیر است و توانسته مسافران زیادی را جذب کند.همیشه بلیط این شرکت نسبت به شرکتهای هواپیمایی دیگر 250 تومان بیشتر  است.

شرکت هواپیمایی سپهران:این شرکت جز شرکتهای جدید ایرانی است که توانسته در همین مدت کم مسافران زیادی را به خود جلب کند.این شرکت با داشتن روزانه 3 پرواز به مقصد مشهد با ناوگان مدرن و با انجام پروازهای بدون تاخیر مسافران زیادی را به خود جلب کند.

شرکت هواپیمایی معراج:این شرکت همان شرکتی است که پروازهای ریاست جمهوری را انجام می دهدو با در اختیار داشتن ناوگان امن ایرباس و انجام پروازهای به موقع جز شرکتهای خوب محسوب می شود.




  • tour22 tour22
  • ۰
  • ۰

شما مسافرین عزیز می توانید از هر شهری که هستید تورهای ارزان قیمت را از سفرهای شکیبا تهیه کنید.فقط کافیست که با مشاوران تور مشهد شکیبا تماس بگیرید و محل اقامت خود را به مشاوران اعلام کنید.

اگر با ماشین خود سفر می کنید می توانید هتل مد نظر خود را از مشاوران ما بخواهید.

تورهای ارزان و لحظه آخری همیشه ودر همه روزهای هفته برگزار می شود.در اینجا یکسری شهرهایی که از آنها به مشهد تور وجود دارد را خدمت شما اعلام می کنم.

تور مشهد از شیراز لحظه آخری و ارزان قیمت و رزرو هتل در مشهد 

تور مشهد از اصفهان ارزان قیمت و لحظه آخری و هتل در مشهد 

تور مشهد از تبریز ارزان قیمت و لحظه آخری و هتل در شهر مشهد 

  • tour22 tour22