تور مشهد شکیبا

تورهای شکیبا با انگیزه در تغییر استانداردهای رزرو تور در حد آنچه شایسته صنعت گردشگری در کشور است کار خود را آغاز کرده و در راستای بالابردن سطوح رضایت و اطمینان مسافرین عزیز، همواره می‌کوشد

تور مشهد شکیبا

تورهای شکیبا با انگیزه در تغییر استانداردهای رزرو تور در حد آنچه شایسته صنعت گردشگری در کشور است کار خود را آغاز کرده و در راستای بالابردن سطوح رضایت و اطمینان مسافرین عزیز، همواره می‌کوشد

مهم ترین سرمایه تورهای شکیبا مسافرین ما می باشند و ما خوب می دانیم که ماندگاری ما وابسته به کیفیتی است که ما برای شما خلق می کنیم ، در همین راستا بخش مشاوران تورهای شکیبا 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مسافرین عزیز می باشند .

طبقه بندی موضوعی

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

همیشه این سوال در ذهن مسافران وجود دارد که آیا می توان تور را کنسل نمود؟

می توان تورها را کنسل نمود اما بستگی به زمانی دارد که برای کنسلی اقدام می کنید . حداقل زمانی که برای کنسلی تورها در نظر گرفته شده است سه روز قبل از سفر است .

تورهای لحظه آخری را نمی توان به هیچ وجه کنسل نمود . در رابطه با رزرو هتل در ایام عادی امکان کنسلی وجود دارد .

برخی از افراد نمی خواهند خودشان به سفر بروند و می خواهند افرادی را جایگزین کنند در این صورت می توانند تا سه روز قبل از سفر نفراتی را با هماهنگی آژانس مسافرتی جایگزین کنند .

 



  • tour22 tour22
  • ۰
  • ۰

سفر به مشهد با قطار یکی از ارزانترین سفرها است . مسافران در هر زمان از سال که بخواهند می توانند به مشهد سفر کنند . 

بعضی از مسافران از پرواز ترس دارند برای همین ترجیح می دهند که با قطار به سفر بروند .آژانس شکیبا به مسافران خود قطارهای 5 ستاره مجلل زندگی یا فدک را پیشنهاد می دهند چون این قطارها نسبت به سایر قطارهای دیگر دارای مزیتهایی هستند . 

در طول روز چندین قطار به مقصد مشهد در حال فعالیت هستند اما مسافران بهتر است برای استفاده از تور مشهد مقدس به وسیله قطار، آخرین ساعت حرکت را برای سفر انتخاب کنند . زیرا ساعت تحویل اتاق در هتل 2 بعد اظهر است و هنگامی که مسافران به مشهد می رسند صبح زود است . در این صورت باید ساعتها در هتل منتظر تحویل اتاق بمانند .اما کار دیگری که می توانند مسافران انجام دهند این است که وسایل خود را به امانتداری هتل تحویل دهند و برای زیارت به حرم بروند . 

  • tour22 tour22
  • ۰
  • ۰

در هنگام خرید تور به برخی از جزئیات توجه داشته باشید .برای نمونه برخی از تورها زمانی که قیمت را به شما اعلام می کنند خدمات ویژه ای مانند ناهار و شام و یا  اتاقهای طبقات پایین هتل را به شما پیشنهاد می دهند و شما تصور می کنید که تور را به قیمت مناسب خریداری کرده اید اما زمانی که شما به هتل مراجعه می کنید متوجه می شوید که برای داشتن اتاقهای بهتر باید هزینه بیشتری پرداخت کنید . 

متخصصصان شکیبا با توجه به تخصص در تورهای داخلی مشهد با هواپیما و قطار از قبل بهترین هتل ها را برای مسافران خود در نظر می گیرند.



  • tour22 tour22
  • ۰
  • ۰

امکان کنسل کردن تور مشهد و جود دارد اما بستگی به زمانی دارد که شما برای کنسل کردن اقدام می کنید . حداقل زمانی که برای کنسل کردن تور در نظر گرفته شده است سه روز قبل از سفر است و بعد از آن نمی توان تور را کنسل نمود . اگر قبل از سه روز اقدام به کنسلی کنید در این صورت بین 40 تا 70 درصد از مبلغ تور جریمه می شوید . 

اگر خودتان نمی خواهید به سفر بروید و می خواهید افرادی را جایگزین خود کنید در این صورت باید سه روز قبل از سفر نفراتی را جایگزین کنید و تمامی این کارها باید با هماهنگی آژانس مسافرتی مورد نظرتان  انجام شود . 

                                                                       

                                                              

  • tour22 tour22
  • ۰
  • ۰
برای سفر به مشهد و رزرو هتل در مشهد انتخابهای بسیار زیادی وجوددارد . مسافران همیشه هتل های نوساز را به هتل های قدیمی ترجیح دهند زیرا هتل های نوساز دارای مزیتهایی هستند که در کیفیت سفر بسیار تاثیر می گذارد . هتل های نوساز به دلیل لوکس بودن وسایل و تجهیزات هتلی مسافران زیادی را به خود جذب کرده اند . 
ما در این مقاله تعدادی از هتلهای مشهد را خدمت شما عرض می کنیم :
-هتل های 5 ستاره شهر مشهد :خدمات در هتل های 5 ستاره شامل بوفه و استخر و سونا است و هزینه ناهار و شام جداگانه دریافت می شود . هتل های 5 ستاره مانند تور مشهد هتل قصر طلایی و هتل مدینه الرضا و ...
-هتل های 4 ستاره : هتل کیانا و هتل بشری و هتل ایران جز هتل های 4 ستاره هستند .
-هتل های 3 ستاره به دو دسته تقسیم می شوند . 1- سه ستاره تاپ 2- سه ستاره معمولی


 
  • tour22 tour22
  • ۰
  • ۰

در فصل تابستان به دلیل تعطیلات رسمی مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند . در فصل تابستان چون تقاضا برای سفر به مشهد بالا می رود نرخ قیمتها نسبت به حالت عادی 50 درصد افزایش می یابد . در این ایام حتما بلیط خود را 2 هفته قبل از پرواز خریداری کنید چون قیمت بلیط ها با نزدیک شدن به زمان پرواز بسیار بالا می رود . 

در فصل پاییز شهر مشهد بسیار خلوت است و اگر مسافران می خواهند با تورهای ارزان قیمت به مشهد سفر کنند می توانند بعد از فصل تابستان به مشهد سفر کنند و در این ایام قیمتها حدود 50 درصد کاهش می یابد . پس بهترین زمان برای مسافرت به مشهد ماههای مهر و آبان است . 




  • tour22 tour22
  • ۰
  • ۰

تور مشهد هوایی

یکی از سوالاتی که همیشه مطرح می شود این است که کدام شرکت هواپیمایی برای سفر به مشهد مناسبتر است ؟

در همین چند سال اخیر چندین شرکت هواپیمایی به ناوگان هواپیمایی ایران اضافه شده است که در این مقاله نام برخی از این شرکتها را می آوریم .

تکانهای هواپیما ارتباط با شرایط جوی و هوایی دارد و مربوط به تور بولانس در مسیر می باشد و ارتباطی به بد بودن خلبان و هواپیما ندارد.

شرکتهای هواپیمایی که در تورهای هوایی خدمات ارائه می دهند شامل :

-هواپیمایی سپهران :این شرکت جز جدید ترین شرکتهای هواپیمایی می باشد و در همین مدت زمان کوتاه از فعالیت خود مسافران خیلی زیادی را به خود جذب کرده است .

- هواپیمایی ایران ایر :از دو سال پیش به بخش خصوصی واگذار شده است .این شرکت از تمامی شهرهای ایران به مقصد مشهد پرواز دارد و قیمت بلیط ایران ایر بسیار ارزان است.

- هواپیمایی ماهان :افرادی که به دنبال پرواز امن به مقصد مشهد هستند بهترین پرواز تور ارزان مشهد با هواپیمایی ماهان است . تمامی پروازهای به مقصد مشهد این شرکت بدون تاخیر است .

  • tour22 tour22
  • ۰
  • ۰

تقاضا برای سفر به مشهد بسیار بالاست و یکی از سفرهای اقتصادی می باشد .مسافرانی هستند که از پرواز ترس دارند و برای همین ترجیح می دهند که با قطار سفر کنند .مشاوران شکیبا به مسافران خود قطارهای 5 ستاره مجلل زندگی یا قطار فدک را پیشنهاد می دهند .این قطارها مزیتهای خاصی نسبت به سایر قطارها دارند. برای سفر به مشهد سعی کنید که آخرین ساعت رابرای سفر انتخاب کنید چون زمانی که شما به مشهد می رسید صبح زود است و ساعت تحویل اتاق در هتل ساعت 2 بعد اظهر میباشد و شما ساعتها در هتل باید منتظر تحویل اتاق بمانید . 

تور زمینی مشهدبا قطار و ارزان قیمت 

  • tour22 tour22
  • ۰
  • ۰
تور لحظه آخری زمانی برگزار می شود که متقاضی سفر بسیار کم باشد .در همه جای دنیا نسبت عرضه و تقاضا تعیین کننده قیمت است و این امر در تورهای مسافرتی نیز به چشم می خورد . در یک بازه زمانی خاص از سال تقاضا برای سفر بسیار کاهش می یابد در این صورت هتل ها و آژانس های مسافرتی اقدام به کاهش قیمت می کنند تا بتوانند مسافر جذب کنند . در شهر مشهد برخی از هتل ها هستند که در ایام شلوغ سال نحوه قیمت گذاری آنها ایده آل است و در ایام خلوت نرخ آنها بسیار کاهش می یابد . تورهای لحظه آخری مشهد به وسیله هواپیما در روزهای اول هفته برگزار می شود و برای خرید بلیط نیازی نیست که یکماه قبل تور را خریداری کنید بلکه می توان 24 ساعت قبل با همان قیمت مناسب تور را خریداری کرد .
  • tour22 tour22
  • ۰
  • ۰
با توجه به گستردگی و تنوع هتل ها در شهر مشهد انتخابهای بسیار زیادی برای مسافران وجوددارد که مسافران می توانند آنها را انتخاب کنند . همیشه سعی کنید که هتل های نوساز را به هتل های قدیمی ترجیح دهید زیرا هتل های نوساز تمامی وسایل و تجهیزاتشان لوکس است و همه اینها در کیفیت سفر شما تاثیر زیادی دارد و همین موضوع باعث شده است که بتوانند مسافران زیادی را به خود جذب کنند . 
هتل های 5 ستاره در شهر مشهد :اگر می خواهید لاکچری وسفر کنید حتما هتل های 5 ستاره را انتخاب کنید . مانند هتل مدینه الرضا و کوثر ناب و آرمان 
هتل های 4 ستاره در  مشهد :هتل هلیا و کیانا و مهستان و اترک از جمله هتل های 4 ستاره در شهر مشهد می باشند .
هتل های 3 ستاره در مشهد مقدس :هتل های سه ستاره به دو دسته تقسیم می شوند :1- سه ستاره ناپ 2- سه ستاره معمولی 

  • tour22 tour22